עכשיו לחצו על back => לחצו עכשיו על FREE => לחצו כל הכפתור הסגול download file => חכו כמה שניות ולחצו על הכפתור download file => חכו 45 שניות ואז תלחצו על your link to download file וזהו! והכי חשוב תהנו :)! אם נתקלתם בבעיה אפשר לפנות אל מומו בכתובת moodown@walla.com ואנחנו נחזור אליכם מקסימום תוך 24 שעות!">
gta vice city-המלא!
הורדות דומות:
gta vice city-המלא! Grand Theft Auto Vice City הוא עוד כותר מצליח מבית "Rockstar Games". במשחק יש מגוון משימות וכמו כן שלל נשקים ומכוניות. הוראות הורדה מ-shareflare: לחצו על הקישור פה למטה => עכשיו לחצו על back => לחצו עכשיו על FREE => לחצו כל הכפתור הסגול download file => חכו כמה שניות ולחצו על הכפתור download file => חכו 45 שניות ואז תלחצו על your link to download file וזהו! והכי חשוב תהנו :)! אם נתקלתם בבעיה אפשר לפנות אל מומו בכתובת moodown@walla.com ואנחנו נחזור אליכם מקסימום תוך 24 שעות!
עלה בתאריך:
11/05/2012
זה שוקל:
667 mb
הורידו לפני:
43,546 אנשים
64% אהבו
הורדה
ברוכים הבאים למומו הפרה - האתר הכי שווה ברפת. ברור לנו שממש משעמם לכם אם אתם קוראים את זה, ולכן הכנו בשבילכם תיאור ארוך וחופר במיוחד. אז מה יש במומו? במשפט אחד - המון דברים כדי להעביר את הזמן בכיף. פינת המשחקים הגדולה בארץ עם למעלה מ 11000 משחקים שווים שנבחרו על ידנו במגוון קטגוריות. תוכלו לנהל מלון, לנהל מסעדה, להיות מלצרים, לרפא אנשים, להרוג אנשים, להלביש אנשים, לספר אנשים, לפוצץ, לירות, לצייר, לאסוף נקודות, לאסוף מטבעות, לנסוע, לגלוש, לשוט, לטוס, לבנות, להרוס, להתעשר, להמר, לקפוץ , לרוץ, ללכת, להבקיע גולים, לקלוע סלים, להילחם, להרביץ, לצבוע והכל - מהמחשב שלכם. בלי לזוז מילימטר מהכסא ומהמזגן. חוץ מזה יש לנו פינת משחקים להורדה ממש שווה, בדיחות קורעות, סרטונים מצחיקים, המון רקעים למחשב, חידות, קטעים מצחיקים, מדריכים, עזרים ודברים נוספים שיהפכו אתכם לבטטות מחשב שמסתגרים בחדר במקום לעשות משהו מועיל עם החיים שלהם. אם אתם יצירתיים ומוכשרים, תוכלו לבנות אתר אישי באמצעות המערכת המשוכללת של מומו לבניית אתרים לילדים ולכולם. תוכלו לפרסם את האתר שלכם בפייסבוק ולזכות בתהילת עולם (או לפחות בתחרות האתרים השבועית..) יש לנו רק בקשה אחת מכם - המליצו על האתר לחברים, משפחה, ידידים, מכרים וסתם אנשים זרים. תודה רבה!
כל הזכויות שמורות למומו הפרה 2004-2024 ©